środa, 14 marca 2012

Wygrana x 3:)

Dzić będę uskuteczniac chwalipiętstwo:D jakiś czas temu udało mi się wygrać aż 3 candy!!! A że ciągle brak czasu, dopiero dziś umieszczam zdjęcia moich zdobyczy, które są po prostu cudne!!!
Pierwsze cany wygrałam u Wioli - całe pudło przydasi oraz taka oto prześliczna szkatułeczka, w której zamiszkały moje koraliki:)


Kolejne candy wygrałam na blogu artmamowanie - jest to prześliczny aniołek koloru zielonego:D prawdziwe cudeńko!!!




I ostatnie, nie tak całkiem dawno, u Kasi: cudowny anioł i superowe przydasie - sczególnie spodobały mi się ręcznie robione kwiatuszki oraz karteczka - bardzo Ci Kasiu dziękuję:)



Kochane, jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję za te słodkości!!!
A Wy koniecznie zajrzyjcie na ich blogi! Dziewczyny tworzą niezwykłe rzeczy!
Pozdrwiam!
Ania

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że paczka dotarła, anioł się nie uszkodził i że się spodobała jej zawartość:-) Szczęściara z Ciebie, chyba musisz zagrać w totka:-)))))Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń