niedziela, 11 marca 2012

Hello Kitty

Chandra już minęła:) Musiałam sobie wszystko poukładać, przeanalizować i stwierdziłam, że w sumie mogło być gorzej, więc nie powinnam narzekać:) Na szczęście po jednym takim nieciekawym incydencie nasąpiło kilka sytuacji, ktore totalnie zaskoczyły mnie, oczywiście pozytywnie:D z czego baaaaaardzo się cieszę:) Właśnie takie rzeczy nakręcają  mnie do działania, mobilizują na maksa! Tak więc wiosna u mnie już prawie jest! Mimo, że pogoda za oknem okropna, ja już pierwszy oddech świeżego powietrza złapałam... Czekam jeszcze tylko na wiosnę za oknem:) ale myślę, że niebawem do nas zajrzy:)
Karteczka z okazji pierwszych urodzin dla dziewczynki z motywem kotka Hello Kitty. Nie chciałam, żeby była tak całkiem cukierkowa, więc biel połączyłam z czerwienią. Efekt oceńcie same:)



 

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:)  Każdy z nich jest niezmiernie budujący.
Ściskam mocno i życzę udanego tygodnia!!!
Ania

3 komentarze: