wtorek, 8 stycznia 2013

Pierwsze z serii "babcinowa"

W przerwie między kalendarzami (mam ich jeszcze troszkę do pokazania) karteczki z okazji świąt naszych babć i dziadziusów.
Cudne napisy od jolagg








Karteczki zgłaszam na  dwa wyzwania:
* na blogu Magiczna Kartka temat wyzwania: "Praca w moim stylu" - do wykonania karteczek użyłam następujących papierków ze sklepu Magiczna Kartka:

oraz

*na blogu Szuflada temat wyzwannia: "Koronki" - dopuszczalne są te papierowe:) a więc myślę, że moje karteczi jak najbardziej się kwalifikują.

Pozdrawiam serdecznie!
Ania*

8 komentarzy:

  1. Ogromnie mi się podobają te karteczki.
    Są piękne.
    Dziękuję za udział w zabawie Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie obie kartki, wybór papierów i forma!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu, Małgoś - DT Magicznej Kartki, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki dla Babci :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)
    marysJa - DT MK

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne kolory...piekna aranzacja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!!! Dzięki za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) lubię takie kolory :) bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń