wtorek, 15 lutego 2011

Pierwsze wyróżnienie...

Z wielką radościa oświadczam, iż otrzymałam swoje pierwsze wyróżnienia od koleżanek "po fachu":)
Baaaaardzo dziękuję Lilce oraz Agea, fajnie, że komuś podobają się moje prace:)



Zasady przyjmowania i dawania wyróżnień:
Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Umieścić na swym blogu odznaczenie.
Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.
A teraz moja kolej na przyznanie wyróżnień, co robię z wielką przyjemnością:)
Oczywiście pierwsze z nich wędrują do Lilki oraz Agea,
Kolejne chciałabym przyznać:
oraz
od której wszystko się zaczęło:)
Teraz kolej na Was dziewczyny:)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie, to bardzo miłe i na pewno poprawia humor na cały dzień:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.. jest mi niezmiernie MIŁO ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję! Miło ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po: http://cartolina-style.blogspot.com/2011/02/27168.html wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń