niedziela, 24 czerwca 2012

Kopertówka oraz bileciki

To już ostatnie moje prace związane z komunią - oj dużo było tego w tym roku, z czego bardzo się cieszę, ponieważ chyba oznacza to, że moje "robótki ręczne" podobają się innym:) a to najważniejsze:D

W pierwszej kolejności kopertówka:





Bileciki zostały wykonane do konfetti (kiedyś podobne robiłam na chrzest), które miało zostać wręczone gościom w podziękowaniu za obecnośc podczas tak ważnej chwili jaką jest Pierwsza Komunia Św. - maleństwa o wym. 3,5x4,5 cm




Wczoraj wspólnie z mężusiem i znajomymi byłam u mnie w mieście (Amfiteatr Kadzielnia) na kabaretonie - REWELACJA!!! Już dawno się tak nie uśmiałam!!! Łowcy.B, Paranienormalni, Kabaret Skeczów Męczących (z Kielc) i parę innych świetnych kabaretów - jeżeli gdzieś u Was dziewczyny będzie takie show - z czystym sumieniem POLECAM! I uwierzcie mi, ja nigdy nie byłam zwolenniczką takiej "sztuki", ale na żywo to co innego niż w TV:) w przyszłym roku też tam będę:D

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanej niedzieli:)
Buźki***

1 komentarz: