sobota, 19 maja 2012

Album parawan

Bardzo spodobały mi się albumiki wykonane przez Agnieszkę i kiedy poproszono mnie, żeby wykonała  pamiątkę większą niż kartka z okazji Pierwszej Komunji Świętej od razu przyszedł mi na myśl taki właśnie albumik. Robiło mi się go bardzo przyjemnie i myślę, że jeszcze nie raz wrócę do tej formy:) a efekt oceńcie same:)
Uwaga!!! Dużo zdjęć:)













Papiery to moje dwie ulubione kolekcje Lekacja Miłości z Galerii Papieru oraz La Maison Rose ILS
Współgrają ze sobą idealnie:) i oczywiście taśmy dekoracyjne, które są rewelacyjne do takich projektów!
Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca mojego lekko przydługaśnego posta, a teraz zabieram się za
sprawozdanie:( myślę, ze w tym tygodniu już się tu nie pojawie, więc życzę Wam udanego weekendu! Pogoda wspaniała więc myślę, ze taki bedzie:)
Buziaki***
Ania

4 komentarze:

  1. prześliczny albumik:) ja mam robić na ślub i narodziny chłopczyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny :) czyżbyś miała nowy wykrojnik magnoliowy ? mnie też korcił ale się jakimś cudem powstrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł na albumik i radosne, dziewczęce kolorki:)
    miłego i ciepłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dopiero dziś trafiłam na twój składak! no i powiem Ci ,że jest super!!!

    OdpowiedzUsuń