piątek, 9 grudnia 2011

Kolejne zawieszki

Kurcze, wiem, że ciągle piszę, że nie mam na nic czasu,ąle ostatnio mam go wyjątkowo mało:( a to za sprawą tego, że cała moja uwaga skupiła się na wybieraniu projektu domu, a najgorsze jest to, że nic mi się nie
podoba:( a jak coś mi się spodoba to znów mój mąż go nie akceptuje i tak w kółko... Przejrzałam już stosy gazet i chyba z milion stron w internecie i nadal nic:(
A może Wy znacie jakieś fajne stronki z projektami??? chętnie pooglądam:)
A wracając do tematu:)
Zawieszki powstały jakieś 3 tyg. temu, już dawno poszły w świat, więc czas na ich publikację:)






I muszę się jeszcze pochwalić, że w tym roku chyba byłam wyjątkowo grzeczną dziewczynką:)

Mój Mikołaj obdarował mnie takim oto prezentem:D


PLOTER!!!
W najśmielszych marzeniach nie przypuszczałam, że jeszcze w tym roku będę mogła z tym urządzeniem pracować:) a musicie uwierzyć mi na słowo - robi niesamowite rzeczy!!! Już niebawem zaprezentuję jakąś pracę wykonaną przy jego użyciu, także będziecie mogły ocenić same:)
Już nie mogę się doczekać jakiejś wolnej chwilki, żeby zabrać się do pracy:)
Dobrze, że już mamy weekend...
Ten tydzień dał mi popalić... więc czas na odpoczynek.
Pozdrawiam Was serdecznie:)
i życzę udanego i spokojnego weekendu:)
BUŹKI***

3 komentarze:

  1. O cholerka!! to dopiero prezent!!
    ZAZDRASZCZAM!!

    A zawieszki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zazdroszczę prezentu!:) A zawieszki bardzo sympatyczne. Co do projektów domów to jak dla mnie całkiem fajne projekty są tu:domoweklimaty.pl. Jednak trzeba się liczyć z tym, że przy gotowych projektach raczej nie znajdzie się takiego który w 100 % odpowiadałby oczekiwaniom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze... chyba byłaś mega grzeczna:) Znaleźć taki prezent pod choinką...mmm Ja z radości bym ją chyba przewrócila hihihi. Szczęściara!

    OdpowiedzUsuń